Monday, March 7, 2011

apa lah punya mangkuk tingkat..hehe

isu ni agak sensitif kt sume..may be tu hak personal la kn..tapi mmang mangkuk tingkat la owg cm ni..video sndiri gmbar sndiri dlm phon n phon tuh hilang..2 hari lepas..petang..aku ronda2 ngn my mum..sja bosan2..haha..then..tngah bes2 ronda tiba2 my mum buat break emergency..aisyyhh..mcm ceramah memandu..hee..rupa nya nokia xpressmusic kt tepi jln..aik?jumpa brang lagi..rkyat malaysia ni agak nya pemurah..x nk campak jer..baru ja beberapa bulan lpas aku jumpa cincin emas..dlm bas metro wktu aku on the way pegi puchong..tapi phon tuh x ley on..may be sbb tehempas kuat kot..aku amek la..then semalam..aku kuar dating ngn chenta hati..hehe,..bwak la phon tuh skali pgi kdai..ksian dye sakit..owg tuh ckp boleh baiki..kasi la dye baiki..x smpai 50 pon..n skarang dh boleh guna..bukn nk crita psal jumpa phon tuh..tapi psal apa kt dlm phon tuh..eeuuw..gmbar owner tuh..boyfren dye..sume yg mmang x logik akal la kn..for what nk smpan bnda cm tuh??klw handphon ko hilang..mmang hari2 la ko check internet kn..nsib bek aku nih baek..(angkat bakul sndiri)..ko pon kaum sejenis ngn aku kn..cuma klw ko buang handphone tuh kt owg yg mmang jahat?cm ner?malu seumo hdup kot..aku tunjuk kt my mum..my mum x mkn nasik kot mlm tuh..dye kta x selera nk mkn..sbb bnda dlm anphone tuh..haha..kelakar..tapi don't worry..aku da pdam sume..so kt sini aku nk psan kt diri aku n owg laen..x yah la buat cm tuh..klw hanphone kita nk jatuh ke..dye x kn ckp weh ko pdam r sume bnda dlm ni..sbb esok aku nk jatuh..ag pon x da faedah nyer ko nk buat cm tuh..sma ja..bek ko wt btol2..haha..jngn2..aku gurau ja..agpon boyfrenz ko x hansome la..go n find others..aku bukn nk ckp owg..aku pon nk remind diri aku sndiri..klw ada yg terasa baca ni..i'm sorry aku x da niat nk rndah kn kowg..just sbgai pringatan..supaya bnda ni x berulang ag..n lastly pandu cermat jiwa slamat..=)
jngn jadi cm ni yer..bunuh diri sndiri=)

No comments:

Post a Comment