Monday, January 31, 2011

air liur basi!! euww..*-*


 hai incik blog yg comel..=)dh bapa hari aku x update ko kn blog trsayang..sory..bukn x rindu..sibuk maen poker kt facebook..haha..da jadi ketagih pulak..dlm 2 3 hari lepas..aku x ingt la hari ape..aku ada mmpi satu mimpi yg cukup indah..mimpi weh~haha...tdow punyer tidow bergini lah cerita mmpi aku ni..aku mimpi pakwe aku bli kereta evo merah weh..pewitt..haha..bes tuh..muka bahagia ja..


ni ha aku mimpi kereta sebijik cam ni..amek ko..kereta ni x indah tapi mimpi aku ni indah..haha..aku ada cerita kt owg tapi dye cam x nk dngar mmpi aku neyh..so incik blog ko sowg ja yg paham aku..aku cerita sume ko diam je kn..bagos btol la ko neyh..haha..


 dng perasaan bangga nya aku pon naek la kreta ni..berseri2 muka aku..tah2 kuar air liur x sedar haha..euww..then kt sepanjang jalan tu mmang indah..bunga sume cantik2..boleh plak aku mmpi cam tuh..jalan nya lebih kurang mcm ni la..tapi yg ni aku google jer..nk tunjuk kan gambaran..
destinasi kita owg ke rumah mak mertua aku..pewitt..siap mak mertua masuk dlm mimpi..ngokngek nya..sebelum sampai kt umah mak mertua kuh..kt sepanjang jalan tuh ada tulisan..sudikah awak menjadi isteri saya???maksud nya will u marry me la kn???!!!wehh..dengn perasaan x malu nya aku ckp nk3! haha..sweet weh mmpi tuh..haha..then tba2 aku turun kereta..aku nmpak nih..

si fiq kasi weh..haha..mimpi mlm tuh mmang indah..aku rsa ni mesti sbb terpikir2..kuar la filem kt otak..bnyak sangt tngok crita romeo juliet..haha..bab2 jeweng karat aku x suka..bab2 nangis aku suka haha..
wekk2!!yg pelik nya last mimpi ni aku lumba kereta..nmpak sangt filem kl drift brcampur dgn filem mat romeo..haha..kalaw boleh nk mmpi hari2 cam ni..biar la sekurang2 nya ni semua mimpi..haha=) indah nya dunia..ohh..hehe

No comments:

Post a Comment