Friday, February 11, 2011

all my frenz

hye..lma jugak x update blog ni..bz..haha..mcm CEO pulak..wee~actually bz setel kan masalah pribadi..haha..
entry ni aku buat khas unt owg yg aku sayang..my frenz..first of all tu my bff..my twin..my soul..zulaikha..jngan nangis lgi oke..nnti klw ditakdirkan kita jumpa lagi..jngan la sedih oke..pape hal pon kte still bff smpai mati ..nnti aku ada duit bnyak aku bli BB boleh chat 24 jam kan..haha..pas ni plez find ur partner unt shopping oke..haha..x pon 3G ja aku..=)to my sis..siska..=) i lurv u foreva..jngan risau nnti anis masak anis pos laju unt sis ya..haha..nnti blik umah boleh blajar bnyak resipi kt mak..haha..one day kita jumpa lagi insyaallah..kita kawan sejak mula2 pjalanan anis kt sini lgi..thanx for being beside me..to my caring and loving frenz ameera..dear..aku x sangka yg aku akn jumpa ko balik lepas kita da terpisah..i had a lot of memories wif u..ni satu anugerah tuhan..that i had to know u..u r my gossiping frenz too..thanx for sharing ur secrete wif me..and u share mine=) i know u r lovely person in this whole world=) and to all my frenz..waktu kt hostel..kt klas..kt rumah..u r da fest for me..klaw nk sebut satu2..nnti owg ingat surat wasiat pulak haha..kowang aku x kan happy tanpa kowang sume..aku harap kowang doakan yang terbaek unt aku oke..apa yg dirancang..doakan berjalan lancar..and lastly to my great BF fiq..ble owang nk blik knapa nk ikot???haha..ni bukan nya rancangan atau apa..aku kna blik sbb aku mmang da nk blik..n tbe2 dia kna blik sbb kna jga family dye sakit..mungkin takdir tuhan agak nya..=) aku bersyukur..thanz syg for alwayz be wif me..lurv u foreva..

No comments:

Post a Comment